Id-86e3b198-9061-42c4-8f44-5565fb4f9b16: verschil tussen versies
Id-86e3b198-9061-42c4-8f44-5565fb4f9b16Geen bewerkingssamenvatting |
Geen bewerkingssamenvatting |
||
Regel 15: | Regel 15: | ||
|Eiscodering=8.1 (4) | |Eiscodering=8.1 (4) | ||
|Sortering=31 | |Sortering=31 | ||
|Status=Actueel | |||
}} | }} |
Huidige versie van 17 aug 2021 om 10:14
Eistekst
In relatie tot het gebruik van F*w en Fwk moet worden aangenomen dat in combinaties waarin het verkeer leidend wordt verondersteld dat dan gebruik moet worden gemaakt van F*w (met en zonder verkeersband) en in combinaties waarin wind leidend wordt verondersteld dat dan gebruik moet worden gemaakt van Fwk (met en zonder verkeersband).
Toelichting
Links
Paragraaf ROK | NEN-EN 1991-1-4 |
---|---|
Brondocument |
Eurocode 1: Belastingen op constructies – Deel 1-4: Algemene belastingen – Windbelasting |
Referentiedocumenten |
Nationale bijlage bij NEN-EN 1991-1-4 |
Objecttype |
Kunstwerk |
Thema |
Civiel |
Periode |
Ontwerpfase |
De eigenschap “Voorkeurslabel” (als paginatype) met de invoerwaarde “In relatie tot het gebruik van F*w en Fwk moet worden aangenomen dat in combinaties waarin het verkeer leidend wordt verondersteld dat dan gebruik moet worden gemaakt van F*w (met en zonder verkeersband) en in combinaties waarin wind leidend wordt verondersteld dat dan gebruik moet worden gemaakt van Fwk (met en zonder verkeersband).” bevat ongeldige tekens of is onvolledig en kan daarom onverwachte resultaten veroorzaken tijdens een opvraag- of annotatieproces.
Deze pagina is voor het laatst bewerkt op 17 aug 2021 om 10:14.