Id-8cf03809-bde5-e911-a2e0-00155d641201: verschil tussen versies
Id-8cf03809-bde5-e911-a2e0-00155d641201Geen bewerkingssamenvatting |
Geen bewerkingssamenvatting |
||
Regel 2: | Regel 2: | ||
|Elementtype=Systeemeis | |Elementtype=Systeemeis | ||
|Label (nl)=A2.2.1-NEN-EN 1990 | |Label (nl)=A2.2.1-NEN-EN 1990 | ||
|Definitie (nl)=In aanvulling op NEN-EN 1990 + NB geldt: | |Definitie (nl)=In aanvulling op NEN-EN 1990 + NB geldt: | ||
(8) Voor bruggen waarover zowel wegverkeer als spoorwegverkeer wordt afgewikkeld moet voor de bruikbaarheidsgrenstoestand en uiterste grenstoestand worden uitgegaan van het gelijktijdig voorkomen van extreme wegverkeers- en spoorwegverkeersbelastingen. Bij de toetsing op vermoeiing moet met gelijktijdigheid van voorkomen van wegverkeers- en spoorwegverkeersbelastingen rekening zijn gehouden. | |||
|Bronlabel=NEN-EN 1990 | |Bronlabel=NEN-EN 1990 | ||
|Lid van=Id-b560a6db-15e5-e911-a2e0-00155d641201 | |Lid van=Id-b560a6db-15e5-e911-a2e0-00155d641201 |
Huidige versie van 24 nov 2022 om 15:21
Eistekst
In aanvulling op NEN-EN 1990 + NB geldt:
(8) Voor bruggen waarover zowel wegverkeer als spoorwegverkeer wordt afgewikkeld moet voor de bruikbaarheidsgrenstoestand en uiterste grenstoestand worden uitgegaan van het gelijktijdig voorkomen van extreme wegverkeers- en spoorwegverkeersbelastingen. Bij de toetsing op vermoeiing moet met gelijktijdigheid van voorkomen van wegverkeers- en spoorwegverkeersbelastingen rekening zijn gehouden.
Toelichting
Links
Paragraaf ROK | NEN-EN 1990 |
---|---|
Brondocument |
Eurocode: Grondslagen van het constructief ontwerp |
Referentiedocumenten |
Nationale bijlage bij NEN-EN 1990 |
Objecttype |
Brug |
Aspect |
Betrouwbaarheid |
Thema |
Civiel |
Periode |
Ontwerpfase |
De eigenschap “Voorkeurslabel” (als paginatype) met de invoerwaarde “In aanvulling op NEN-EN 1990 + NB geldt: </br></br>(8) Voor bruggen waarover zowel wegverkeer als spoorwegverkeer wordt afgewikkeld moet voor de bruikbaarheidsgrenstoestand en uiterste grenstoestand worden uitgegaan van het gelijktijdig voorkomen van extreme wegverkeers- en spoorwegverkeersbelastingen. Bij de toetsing op vermoeiing moet met gelijktijdigheid van voorkomen van wegverkeers- en spoorwegverkeersbelastingen rekening zijn gehouden.” bevat ongeldige tekens of is onvolledig en kan daarom onverwachte resultaten veroorzaken tijdens een opvraag- of annotatieproces.
Deze pagina is voor het laatst bewerkt op 24 nov 2022 om 15:21.