Id-ab6e2915-bde5-e911-a2e0-00155d641201: verschil tussen versies
Id-ab6e2915-bde5-e911-a2e0-00155d641201 (Nieuwe pagina aangemaakt met '{{#element: |Elementtype=Systeemeis |Label (nl)=4.2.1 (1) opm. 3-NEN-EN 1991-2 |Definitie (nl)=Bij de bepaling van de statische belastingen is in de norm uitgegaan...') |
Geen bewerkingssamenvatting |
||
(Een tussenliggende versie door dezelfde gebruiker niet weergegeven) | |||
Regel 2: | Regel 2: | ||
|Elementtype=Systeemeis | |Elementtype=Systeemeis | ||
|Label (nl)=4.2.1 (1) opm. 3-NEN-EN 1991-2 | |Label (nl)=4.2.1 (1) opm. 3-NEN-EN 1991-2 | ||
|Definitie (nl)=Bij de bepaling van de statische belastingen is in de norm uitgegaan van een gemiddelde kwaliteit van de (asfalt)deklaag. Op basis van dit uitgangspunt mag worden aangenomen dat de dynamische effecten op de belastingen reeds zijn verwerkt in de verschillende statische belastingsmodellen. | |Definitie (nl)=Bij de bepaling van de statische belastingen is in de norm uitgegaan van een gemiddelde kwaliteit van de (asfalt)deklaag. Op basis van dit uitgangspunt mag worden aangenomen dat de dynamische effecten op de belastingen reeds zijn verwerkt in de verschillende statische belastingsmodellen. <br/><br/>Bij de bepaling van de vermoeiingsbelastingen (4.6.1 (6)) is in de norm uitgegaan van een goede kwaliteit van de (asfalt)deklaag. Op basis van dit uitgangspunt mag worden aangenomen dat de dynamische effecten op de belastingen reeds zijn verwerkt in de verschillende vermoeiingsbelastingsmodellen voor vermoeiing. <br/><br/>Reductie van de statische belastingen volgend uit het verschil in dynamische effecten tussen een (asfalt)deklaag van goede en gemiddelde kwaliteit is niet toegestaan. | ||
Bij de bepaling van de vermoeiingsbelastingen (4.6.1 (6)) is in de norm uitgegaan van een goede kwaliteit van de (asfalt)deklaag. Op basis van dit uitgangspunt mag worden aangenomen dat de dynamische effecten op de belastingen reeds zijn verwerkt in de verschillende vermoeiingsbelastingsmodellen voor vermoeiing. | |||
Reductie van de statische belastingen volgend uit het verschil in dynamische effecten tussen een (asfalt)deklaag van goede en gemiddelde kwaliteit is niet toegestaan. | |||
|Bronlabel=NEN-EN 1991-2 | |Bronlabel=NEN-EN 1991-2 | ||
|Lid van=Id-a6bbabd5-15e5-e911-a2e0-00155d641201 | |Lid van=Id-a6bbabd5-15e5-e911-a2e0-00155d641201 | ||
Regel 19: | Regel 15: | ||
|Eiscodering=4.2.1 (1) opm. 3 | |Eiscodering=4.2.1 (1) opm. 3 | ||
|Sortering=60 | |Sortering=60 | ||
|Status=Actueel | |||
}} | }} |
Huidige versie van 17 aug 2021 om 10:19
Eistekst
Bij de bepaling van de statische belastingen is in de norm uitgegaan van een gemiddelde kwaliteit van de (asfalt)deklaag. Op basis van dit uitgangspunt mag worden aangenomen dat de dynamische effecten op de belastingen reeds zijn verwerkt in de verschillende statische belastingsmodellen.
Bij de bepaling van de vermoeiingsbelastingen (4.6.1 (6)) is in de norm uitgegaan van een goede kwaliteit van de (asfalt)deklaag. Op basis van dit uitgangspunt mag worden aangenomen dat de dynamische effecten op de belastingen reeds zijn verwerkt in de verschillende vermoeiingsbelastingsmodellen voor vermoeiing.
Reductie van de statische belastingen volgend uit het verschil in dynamische effecten tussen een (asfalt)deklaag van goede en gemiddelde kwaliteit is niet toegestaan.
Toelichting
Links
Paragraaf ROK | NEN-EN 1991-2 |
---|---|
Brondocument |
Eurocode 1: Belastingen op constructies – Deel 2: Verkeersbelasting op bruggen |
Referentiedocumenten |
Nationale bijlage bij NEN-EN 1991-2 |
Objecttype |
Brug |
Thema |
Civiel |
Periode |
Ontwerpfase |
De eigenschap “Voorkeurslabel” (als paginatype) met de invoerwaarde “Bij de bepaling van de statische belastingen is in de norm uitgegaan van een gemiddelde kwaliteit van de (asfalt)deklaag. Op basis van dit uitgangspunt mag worden aangenomen dat de dynamische effecten op de belastingen reeds zijn verwerkt in de verschillende statische belastingsmodellen. Bij de bepaling van de vermoeiingsbelastingen (4.6.1 (6)) is in de norm uitgegaan van een goede kwaliteit van de (asfalt)deklaag. Op basis van dit uitgangspunt mag worden aangenomen dat de dynamische effecten op de belastingen reeds zijn verwerkt in de verschillende vermoeiingsbelastingsmodellen voor vermoeiing. Reductie van de statische belastingen volgend uit het verschil in dynamische effecten tussen een (asfalt)deklaag van goede en gemiddelde kwaliteit is niet toegestaan.” bevat ongeldige tekens of is onvolledig en kan daarom onverwachte resultaten veroorzaken tijdens een opvraag- of annotatieproces.
Deze pagina is voor het laatst bewerkt op 17 aug 2021 om 10:19.