Id-f56e2915-bde5-e911-a2e0-00155d641201: verschil tussen versies
Id-f56e2915-bde5-e911-a2e0-00155d641201Geen bewerkingssamenvatting |
Geen bewerkingssamenvatting |
||
Regel 16: | Regel 16: | ||
|Eiscodering=4.3.2 (3) | |Eiscodering=4.3.2 (3) | ||
|Sortering=80 | |Sortering=80 | ||
|Status=Actueel | |||
}} | }} |
Huidige versie van 17 aug 2021 om 10:28
4.3.2 (3)-NEN-EN 1991-2
Eistekst
Voor de bepaling van de correctiefactoren αQ1, αq1 en αqr moet worden uitgegaan van Nobs ≥ 2.000.000 vrachtwagens per jaar per rijstrook voor zwaar verkeer.
Toelichting
Voor nieuwbouw is de reductie van de karakteristieke statische verkeersbelasting beperkt en mag deze om reden van toekomstvastheid niet worden toegepast.
Links
Paragraaf ROK | NEN-EN 1991-2 |
---|---|
Brondocument |
Eurocode 1: Belastingen op constructies – Deel 2: Verkeersbelasting op bruggen |
Referentiedocumenten |
Nationale bijlage bij NEN-EN 1991-2 |
Objecttype |
Brug |
Thema |
Civiel |
Periode |
Ontwerpfase |
De eigenschap “Voorkeurslabel” (als paginatype) met de invoerwaarde “Voor de bepaling van de correctiefactoren αQ1, αq1 en αqr moet worden uitgegaan van Nobs ≥ 2.000.000 vrachtwagens per jaar per rijstrook voor zwaar verkeer.” bevat ongeldige tekens of is onvolledig en kan daarom onverwachte resultaten veroorzaken tijdens een opvraag- of annotatieproces.
Deze pagina is voor het laatst bewerkt op 17 aug 2021 om 10:28.